Prayer In C C調祈禱者

Ya, you never said a word
Ya, 你從未說句話
You didn't send me no letter
你不是沒有寄信給我
Don't think I could forgive you
不要以為我會原諒你
See, our world is slowly dying
看吧,我們的世界正緩慢地死去
I'm not wasting no more time
我不是沒有浪費更多時間
Don't think I could believe you
不要以為我會相信你

Ya, you never said a word
Ya, 你從未說句話
You didn't send me no letter
你不是沒有寄信給我
Don't think I could forgive you
不要以為我會原諒你
See, our world is slowly dying
看吧,我們的世界正緩慢地死去
I'm not wasting no more time
我不是沒有浪費更多時間
Don't think I could believe you
不要以為我會相信你

Ya, our hands will get more wrinkled
Ya, 我們的手將會多出很多皺紋
And our hair, it will be grey
然後我們的頭髮將會變成灰色
Don't think I could forgive you
不要以為我會原諒你
And see the children are starving
然後看見孩子正捱著餓
And their houses were destroyed
然後他們的家被破壞
Don't think they could forgive you
不要以為他們會原諒你

Hey, when seas will cover lands
Hey, 當海水傾覆陸地
And when men will be no more
然後當我對其他男人的選擇無法變得更多
Don't think you can forgive you
不要以為你可以原諒你自己
Yeah, when there'll just be silence
Yeah, 當這裡只剩下沉默
And when life will be over
然後當我們的生命走向終結
Don't think you will forgive you
不要以為你將會原諒你自己

Ya, you never said a word
Ya, 你從未說句話
You didn't send me no letter
你不是沒有寄信給我
Don't think I could forgive you
不要以為我會原諒你
See, our world is slowly dying
看吧,我們的世界正緩慢地死去
I'm not wasting no more time
我不是沒有浪費更多時間
Don't think I could believe you
不要以為我會相信你

Ya, you never said a word
Ya, 你從未說句話
You didn't send me no letter
你不是沒有寄信給我
Don't think I could forgive you
不要以為我會原諒你
See, our world is slowly dying
看吧,我們的世界正緩慢地死去
I'm not wasting no more time
我不是沒有浪費更多時間
Don't think I could believe you
不要以為我會相信你

Ya, our hands will get more wrinkled
Ya, 我們的手將會多出很多皺紋
And our hair, it will be grey
然後我們的頭髮將會變成灰色
Don't think I could forgive you
不要以為我會原諒你
And see the children are starving
然後看見孩子正捱著餓
And their houses were destroyed
然後他們的家被破壞
Don't think they could forgive you
不要以為他們會原諒你

Hey, when seas will cover lands
Hey, 當海水傾覆陸地
And when men will be no more
然後當我對其他男人的選擇無法變得更多
Don't think you can forgive you
不要以為你可以原諒你自己
Yeah, when there'll just be silence
Yeah, 當這裡只剩下沉默
And when life will be over
然後當我們的生命走向終結
Don't think you will forgive you
不要以為你將原諒你自己

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyth1989 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()