Headlights 車頭燈

Oh, I know why you chasing all the headlights
Oh, 我知道為什麼你一直追逐著所有的車頭燈
Oh, 'cause you always tryna get ahead of light
Oh, 因為你總是試著成為領先者
Baby, when you go
Baby, 當你繼續前進
You know I'll be waiting on the other side
你知道我將會在另一端等著你
And I know it's cold
而且我也知道這很殘酷
But if you stay then I could keep you warm at night
但如果你願意留下,我願意在黑夜中溫暖你

Don't be a fool for the city nights
不要為了城市繁華夜晚當個笨蛋
I know it's cool but it's only light
我知道這很殘酷但它是唯一的真理
Baby, with you I can never lie
Baby, 當我和你一起我從未說謊
Don't go chasing all the headlights
不要一直追逐著所有的頭燈

Oh, I could feel the beating of your heart ache drum
Oh, 我可以感受到你割捨不下的心跳
Oh, don't know if I'm dreaming or if you have gone
Oh, 不要知道如果我正在夢想或如果你已經離去
Every time you go
每一次你繼續前進
Hits me like a bullet from a golden gun
就像從左輪手槍射出的子彈打中了我
Yeah, I know it's cold
Yeah, 我知道這很殘酷
But if you stay then I could give you all my love
但如果你能留下,然後我就可以給妳我所有的愛

Don't be a fool for the city nights
不要為了城市繁華夜晚當個笨蛋
I know it's cool but it's only light
我知道這很殘酷但它是唯一的光明
Baby, with you I can never lie
Baby, 我和你一起時我從未說謊
So, don't go chasing all the headlights
所以不要一直追逐著所有的車頭燈

Oh!

Don't be a fool for the city nights
不要為了城市繁華夜晚當個笨蛋
I know it's cool but it's only light
我知道這很殘酷但它是唯一的真理
Baby, with you I can never lie
Baby, 我和你一起時我從未說謊
So, don't go chasing all the headlights
所以不要一直追逐著所有的車頭燈

 

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyth1989 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()