Love don't break me 愛不將我打碎

作詞: Pionear, Shiro Gutzie, Morgan Karr, Tom Kaulitz & Bill Kaulitz    作曲: Pionear, Shiro Gutzie, Morgan Karr, Tom Kaulitz & Bill Kaulitz 

I'm tired of fightin'
疲於去辯解
It really messed me up this time
這次我真的毫無頭緒
Tired of tryin'
疲於去嘗試
I'm ready to leave it all behind
我準備好將其拋諸腦後

I wanna lose my other me
我想要失去另外一個我
Am I really still right here?
我是否真的還在這呢?
I wanna drown with it, I, I...
我想就這樣淹沒其中,我,我⋯
Let the rain come
就讓大雨傾盆吧

You can never leave the soul unguided
你永遠不能讓靈魂失去方向
I'm still crawling I can't see no sky yet
一路上跌跌撞撞地前行,我始終看不見那片廣闊的天空
But sometimes love can come from nothing
然而有時不用做什麼就可以感受到愛
But Love don't break me
但愛從不將我打碎
Love don't break me...
愛從不將我打碎

This place reminds me
這個地方提醒著我
I keep my eyes wide shut to hide
我要將眼睛緊緊閉上去躲藏
Denying you're gone now
拒絕你已經離開的事實
I am down here all alone
獨留我躺在這兒感受寂寞

Some say that time will heal me
有些人說時間會治癒我
I need to get to higher ground
我要到達更高更遠的境地
But I wanna feel it, I, I...
但我想要感受它,我,我⋯
Let the pain come
就讓痛苦來臨吧

You can never leave the soul unguided
你永遠不能讓靈魂失去方向
I'm still crawling I can't see no sky yet
一路上跌跌撞撞地前行,我始終看不見那片廣闊的天空
But sometimes love can come from nothing
然而有時不用做什麼就可以感受到愛
But Love don't break me
但愛從不將我打碎
Love don't break me...
愛從不將我打碎

I need to get home
我要回到最初
But I keep on holding on, holding on
然而我必須繼續堅持再堅持
(Love don't break me)
(愛從不將我打碎)
I need to get home
我要回到最初
But I keep on holding on, holding on
然而我必須繼續堅持再堅持
(Love don't break me)
(愛從不將我打碎)
(Love don't break me)
(愛從不將我打碎)

You can never leave the soul unguided
你永遠不能讓靈魂失去方向
I'm still crawling I can't see no sky yet
一路上跌跌撞撞地前行,我始終看不見那片廣闊的天空
On broken wings I'm barely fly
在破碎的羽翼之下,我幾乎無法飛翔
But Love don't break me
但愛從不將我打碎
Love don't break me...
愛從不將我打碎


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyth1989 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()