close

Beautiful People 美麗子民

Hands out stretch, what you got
伸手去捉住,你捉到了甚麼
Give me you best and I won’t turn you down
將最好的你給我,我絕不讓你失望
Cause you’re always out to impress
因為你總是深深感動著我
You’re always out to impress
你總是深深觸動著我
You’re always out to impress
你總是深深觸動著我
This is the high life, nothing dragging us through the thorns
這是高尚生活,沒有任何事會使我們跌落寶座
This is the best time to be young and then reborn
這是最美好的時光去感受青春與重生
Live like we’re gonna die
我們只有須臾的生命去活著
Do things we’ve never done before
去做些我們從未做過的事
This is the high life, the high life
這才是高尚生活,高尚生活

No we won’t say no
不,我們絕不妥協
Beautiful people say go go go
美麗的人們說去吧 去吧 去吧
Beautiful people don’t
美麗的人們說不要
Stress stress stress
壓力 壓力 壓力
They never rest
他們從不歇息
Beautiful people say yes
美麗的人們說 是的
 
No we won’t say no
不,我們絕不妥協
Beautiful people say go go go
美麗的人們說去吧 去吧 去吧
Beautiful people don’t
美麗的人們說不要
Stress stress stress
壓力 壓力 壓力
They never rest
他們從不停歇
Beautiful people say yes
美麗的人們說 是的

Hands out stretch, what you got
伸出手去捉住,看你捉到了甚麼
Give me you best and I won’t turn you down
將最好的你給我,我絕不讓你失望
Cause you’re always out to impress
因為你總是深深感動著我
You’re always out to impress
你總是深深觸動著我
You’re always out to impress
你總是深深觸動著我

So come, come, come with me
所以跟著我來吧 來吧 來吧
Let’s push on till the break of dawn
一起激發想像直到破曉
I love to party
我愛開派對
And when I’m with you give me some
當我的意識混和著你的意識
I’ve got the view you see
當我看見你所看見的
Ready set go I drop the bomb
準備好接下我的炸彈
This is the high life
這才是高尚生活
the high life
高尚生活

No we won’t say no
不,我們絕不妥協
Beautiful people say go go go
美麗的人們說去吧 去吧 去吧
Beautiful people don’t
美麗的人們說不要
Stress stress stress
壓力 壓力 壓力
They never rest
他們從不停歇
Beautiful people say yes
美麗的人們說 是的

No we won’t say no
不,我們絕不妥協
Beautiful people say go go go
美麗的人們說去吧 去吧 去吧
Beautiful people don’t
美麗的人們說不要
Stress stress stress
壓力 壓力 壓力
They never rest
他們從不停歇
Beautiful people say yes
美麗的人們說 是的


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyth1989 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()