Feels

[Verse 1: Pharrell Williams]
Now nothing ever last forever, no
沒有任何事物會永遠存在,不
One minute you're here and the next you're gone
一分鐘前妳還在這裡,而下一分鐘妳就消失
So I respect you, wanna take it slow
所以我尊重妳,想要慢慢來
I need a mental receipt to know this moment at all
我需要一個精神明細去知道這個時刻發生的所有事

[Pre-Chorus: Pharrell Williams]
Do you mind if I steal a kiss? (Chop, chop)
如果我偷了個吻妳會在意嗎?(突然中斷,突然中斷)
A little souvenir, can I steal it from you?
這一個小紀念禮,我可以從妳身上偷走嗎?
To memorize the way you shock me
紀念妳電到我的方式
The way you move it here (Hey)
把我的心搬到妳這裡的方式(嘿)
Just wanna feel it from you (Hey)
只想要從妳身上得到這種感覺(嘿)

[Chorus: Katy Perry]
Don't be afraid to catch feels
不要害怕去捕捉這樣的感受
Ride drop top and chase thrills (Hey)
開著敞篷跑車,追逐快感(嘿)
I know you ain't afraid about this (Hey)
我知道你不會害怕這個(嘿)
Baby, I know you ain't scared to catch feels
寶貝,我知道你不會害怕去捕捉這樣的感覺
Feels with me
和我一起感受

[Verse 2: Pharrell Williams]
I'm your window shopper, suck off of your novel
我是妳的櫥窗購物者,妳愛情小說裡的諂媚者
Unwind off your goggles, virtual (virtual) reality
紓解妳不斷轉動的眼珠,虛擬(虛擬)實境
It ain't what it cost you, it might be a dollar
不如妳值得,填滿妳的美元
As long as it shocks you, memory, electricity
只要它能震撼妳,妳的記憶,如電流
 

[Pre-Chorus: Pharrell Williams]
Do you mind if I steal a kiss? (Chop, chop)
如果我偷了個吻妳會在意嗎?(突然中斷,突然中斷)
A little souvenir, can I steal it from you? (Oh, yeah)
這一個小紀念禮,我可以從妳身上偷走嗎?(喔耶)
To memorize the way you shock me (Yeah)
紀念妳電到我的方式
The way you move it here (Hey)
把我的心搬到妳這裡的方式(嘿)
Just wanna feel it from you (Hey)
只想要從妳身上得到這種感覺(嘿)

[Chorus: Katy Perry]
Don't be afraid to catch feels (Ha)
不要害怕去捕捉這樣的感受(哈)
Ride drop top and chase thrills (Oh-oh-oh, oh)
開著敞篷跑車,追逐快感(嘿)
I know you ain't afraid about this (Hey)
我知道你不會害怕這個(嘿)
Baby, I know you ain't scared to catch feels (Straight up)
寶貝,我知道你不會害怕去捕捉這樣的感覺(這是真的)
Feels with me (Woah)
和我一起感受(嗚喔)

[Verse 3: Big Sean]
Goddamn, I know you love to make an entrance
該死的,我知道妳喜歡製造入口
Do you like getting paid or getting paid attention?
妳喜歡得到錢還是得到注意?
You mixed the wrong guys with the right intentions
妳用正確的意圖和錯的人鬼混
In the same bed, but it still feel long distance
相同床位,卻同床異夢
She's looking for a little more consistency
她想找個更和諧一點的
But when you stop looking you gon' find what's meant to be
但當妳停止尋找那些意義
And honestly, I'm way too done with the hoes
說實話,我好像跟那些馬子玩得太兇了
I cut off all my exes for your x and o's
我和所有前任分得乾淨,只為妳的擁抱和親吻
I feel my old flings was just preparing me
我覺得那些老砲友只是給讓我準備
When I say I want you, say it back, Parakeet
當我說我需要妳,也一樣回話吧,鸚鵡
Fly in first-class through the air, Airbnb
乘著頭等艙飛越,愛彼迎
I'm the best you had, you just be comparing me to me
我是妳最棒的,妳只能用我比較我
Imma 'at' this at you, if I put you on my phone
我想要待在這裡,妳這裡,如果我把妳存在我的手機中
And upload it, it'll get maximum views
上傳它,它會得到最夯瀏覽數
I came in through in the clutch with the lipsticks and phones
我踩著離合器來到這裡,帶著口紅和手機
Wear your fave cologne just to get you alone
帶著妳最愛的科隆香味,只想要獨佔妳
 

[Chorus: Katy Perry & Big Sean]
Don't be afraid to catch feels
不要害怕去捕捉這樣的感受
Don't be afraid to catch these feels
不要害怕去捕捉這些感受
Ride drop top and chase thrills (Yeah)
開著敞篷跑車,追逐快感(嘿)
I know you ain't afraid about this (I know)
我知道你不會害怕這個(我知道)
Baby, I know you ain't scared to catch feels
寶貝,我知道你不會害怕去捕捉這樣的感覺
Woah, woah, woah
嗚喔,嗚喔,嗚喔
Feels with me
和我一起感受

[Outro: Katy Perry & Big Sean]
Don't be afraid to catch feels (No, no)
不要害怕去捕捉這樣的感受(不要,不要)
Don't be afraid, baby
不要害怕,寶貝
Ride drop top and chase thrills (Woah, okay)
開著敞篷跑車,追逐快感(嗚喔,OK)
I know you ain't afraid about this
我知道你不會害怕這個
I know, I know, I know, I know
我知道,我知道,我知道,我知道
Baby, I know you ain't scared to catch feels
寶貝,我知道你不會害怕去捕捉這樣的感覺
Feels with me
和我一起感受


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyth1989 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()