Would You Mind 妳介意嗎?

[Intro: Zion]
If I pulled you closer, would you mind?
如果我把與妳的距離拉得更近,妳會介意嗎?
Would you mind? Would you mind?
妳會介意嗎?妳會介意嗎?

[Verse 1: Brandon]
Say you don't catch feelings, you say you ain't the love type
說妳沒有感覺,妳說妳不是戀愛的料
I'ma have to work, then, the whole night
我只想與你相處,然後,整夜
Nothing like your ex, no, this ain't what you used to
不像妳的前男友,這與你的經歷有所不同
Just give me that chance, girl, won't lose you
只要給我一次機會,女孩,我不會放妳走

[Pre-Chorus: Zion]
And I know you've been hurt before
我知道妳曾受傷害
But I'll make it better for ya
但我為妳治癒傷口
I'll make it better for ya, for ya
我會為妳治癒傷口,為妳
And you heard it all before
妳以前聽說過
But I got a question for ya, I got a question
但我還是有個問題要問妳,我有個問題

[Chorus]
If I pulled you closer, would you mind?
如果我把與妳的距離拉得更近,妳會介意嗎?
Would you mind? Would you mind?
妳會介意嗎?妳會介意嗎?
If my hands get lower when we grind
如果我的手放得更低,當我們撫摸彼此
When we grind, would you mind?
當我們撫摸,妳會介意嗎?
If I pulled you closer, would you
如果我把與妳的距離拉得更近,妳會

[Verse 2: Zion]
Let's not waste a moment, ain't no need to be shy
我們不要再浪費時間了,不需要害羞
I got room for your friends if your friends want a ride
我備好空位給妳的朋友們,如果妳的朋友們想要搭個車
Tell them not to stress, though, I'll treat you so special
告訴她們不要覺得有壓力,雖然,我對妳非常特別
Just give me that chance, girl, and I won't let go
只要給我一次機會,女孩,我不會放妳走

[Pre-Chorus: Edwin]
And I know you've been hurt before
我知道妳曾受傷害
But I'll make it better for ya
但我為妳治癒傷口
I'll make it better for ya, for ya
我會為妳治癒傷口,為妳
And you heard it all before
妳以前聽說過
But I got a question for ya, I got a question
但我還是有個問題要問妳,我有個問題

[Chorus]
If I pulled you closer, would you mind?
如果我把與妳的距離拉得更近,妳會介意嗎?
Would you mind? Would you mind?
妳會介意嗎?妳會介意嗎?
If my hands get lower when we grind
如果我的手放得更低,當我們撫摸彼此
When we grind, would you mind?
當我們撫摸彼此,妳會介意嗎?
If I pulled you closer, would you
如果我把與妳的距離拉得更近,妳會

[Bridge: Brandon]
Mind, mind, mind, mind, mind
介意,介意,介意,介意,介意
Tell me, baby, would you mind?
告訴我,寶貝,妳會介意嗎?
Tell me, baby, would you mind?
告訴我,寶貝,妳會介意嗎?
Mind, mind, mind, mind, mind
介意,介意,介意,介意,介意
Tell me, baby, would you mind?
告訴我,寶貝,妳會介意嗎?
Tell me, baby, would you mind?
告訴我,寶貝,妳會介意嗎?

[Pre-Chorus: Nick & Brandon]
Girl, I know you've been hurt before
女孩,我知道妳曾經受傷害
But I'll make it better for ya
但我會替妳治療好傷口
I'll make it better for ya, for ya
我會替妳治療好傷口,替妳
I'll make it better
我會治好它

[Chorus]
If I pulled you closer, would you mind?
如果我把與妳的距離拉得更近,妳會介意嗎?
Would you mind? Would you mind?
妳會介意嗎?妳會介意嗎?
If my hands get lower when we grind
如果我把手放得更低 當我們撫摸彼此
When we grind, would you mind?
當我們撫摸彼此 妳會介意嗎?
If I pulled you closer, would you mind?
如果我把與妳的距離拉得更近,妳會介意嗎?
(I know you've been hurt before
(我知道妳曾經受傷害
But I'll make it better for ya)
但我會為你治療傷口)
Would you mind? Would you mind?
妳會介意嗎?妳會介意嗎?
(I'll make it better for ya, for ya)
(我會為妳治療傷口,為妳)
If my hands get lower when we grind
如果我把手放得更低 當我們撫摸彼此
(And you heard it all before
(妳以前聽說過了吧
But I got a question for ya, I got a question)
但我有個問題要問妳,我有個問題)
When we grind, would you mind?
當我們撫摸彼此 妳會介意嗎?
If I pulled you closer, would you mind, babe?
如果我把與妳的距離拉得更近,妳會介意嗎,寶貝?


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyth1989 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()