Sia - I'm Still Here

[Verse 1]
I'm fighting a battle
我正在掙扎著
I'm fighting my shadow
對抗著陰影
Herd fears like they're cattle
成群的恐懼如謊言
I'm fighting a battle, yeah
我正在掙扎著 耶
I'm fighting my ego
為自我而戰
Lost youth, where did we go wrong?
失落的青春,我們究竟在哪裡走錯了?
I'm fighting for me, though
我為自己而戰,即便如此
I'm lighting the long way home
我點亮了那遙遠回家的路

[Chorus]
Oh the past it haunted me
噢 過去 它困住了我
Oh the past it wanted me dead
噢 過去 它要我死去
Oh the past tormented me
噢 過去 折磨著我
Oh the past it wanted me dead
噢 過去 它要我死去
Oh the past it haunted me
噢 過去 它困住了我
Oh the past it wanted me dead
噢 過去 它要我死去
Oh the past tormented me
噢 過去 折磨著我
But the battle was lost
但它輸得一塌糊塗
‘Cos I'm still here
因為我仍然在這裡

[Verse 2]
I'm winning the war now
現在的我贏了這場抗爭
I'm winning it all now
現在的我贏得一切
Watch tears while they fall down
看著欣喜的眼淚流下
I'm winning the war now
現在的我贏了這場抗爭
I win against ego
我贏了自我
Cast light on the shadow's long
主角燈下長長的陰影
I'm winning from ego
我贏了自我
I'm lighting the long way home
我點亮了那遙遠回家的路

[Chorus]
Oh the past it haunted me
噢 過去 它困住了我
Oh the past it wanted me dead
噢 過去 它要我死去
Oh the past tormented me
噢 過去 折磨著我
Oh the past it wanted me dead
噢 過去 它要我死去
Oh the past it haunted me
噢 過去 它困住了我
Oh the past it wanted me dead
噢 過去 它要我死去
Oh the past tormented me
噢 過去 折磨著我
But the battle was lost
但它輸得一塌糊塗
‘Cos I'm still here
因為我仍然在這裡

It's haunted me
它困住了我
Oh the past it wanted me dead
噢 過去 它要我死去
Oh the past, it's haunted me
噢 過去 它困住了我
Oh the past it wanted me dead
噢 過去 它要我死去
Oh the past it's haunted me
噢 過去 它困住了我
Oh the past it wanted me dead
噢 過去 它要我死去
Oh the past tormented me
噢 過去 折磨著我
But the battle was lost
但它輸得一塌糊塗
‘Cos I'm still here
因為我仍然在這裡


[Bridge]
I'm fighting my ego
我為自我而戰
Lost youth, where did we go wrong?
失落的青春,我們究竟在哪裡走錯了?
I'm winning for me, though
我為自我而贏,即便如此
I'm lighting the long way home
我點亮了那遙遠回家的路

[Chorus]
Oh the past it haunted me
噢 過去 它困住了我
Oh the past it wanted me dead
噢 過去 它要我死去
Oh the past tormented me
噢 過去 折磨著我
Oh the past it wanted me dead
噢 過去 它要我死去
Oh the past it haunted me
噢 過去 它困住了我
Oh the past it wanted me dead
噢 過去 它要我死去
Oh the past tormented me
噢 過去 折磨著我
But the battle was lost
但它輸得一塌糊塗
‘Cos I'm still here
因為我仍然在這裡

It's haunted me
它困住了我
Oh the past it wanted me dead
噢 過去 它要我死去
Oh the past, it's haunted me
噢 過去 它困住了我
Oh the past it wanted me dead
噢 過去 它要我死去
Oh the past it's haunted me
噢 過去 它困住了我
Oh the past it wanted me dead
噢 過去 它要我死去
Oh the past tormented me
噢 過去 折磨著我
But the battle was lost
但它輸得一塌糊塗
‘Cos I'm still here
因為我仍然在這裡


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyth1989 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()