Setting Fires 點燃愛火

Down to my last match fire I touch just to feel
向下觸摸感受我心中愛情的餘燼
Why is it easier to burn than it is to heal?
為什麼焚毀一切比起治癒一切更簡單?

Out in the cold you've been
出自於你的冷酷
I begged you to come back in
我乞求著你回到我身邊
But I can't do this again
但我不能再挽回了

I can't keep you from harm
我不能讓你遠離傷害
But I'm set on fire to keep you warm
但我能點燃愛火繼續溫暖你
I can't go on and on
我不能再繼續,再繼續
Setting fires to keep you warm
點燃愛火繼續溫暖你
I can't keep you from harm
我不能讓你遠離傷害
But I'm set on fire to keep you warm
但我能點燃愛火繼續溫暖你
I can't go on and on
我不能再繼續,再繼續
Setting fires to keep you warm
點燃愛火繼續溫暖你

I can't, I can't go on and on
我不能,我不能再繼續,再繼續
Setting fires to keep you warm
點燃愛火繼續溫暖你

I've been looking for answers I don't want to hear
我正在尋找些我不想知道的答案
Chest to chest with you I'm staring into a mirror
與你面對面擁抱 我凝視著鏡中映出的我們

Out in the cold you've been
出自於你的冷酷
I begged you to come back in
我乞求著你回到我身邊
But I can't do this again
但我不能再挽回了

I can't keep you from harm
我不能讓你遠離傷害
But I'm set on fire to keep you warm
但我能點燃愛火繼續溫暖你
I can't go on and on
我不能再繼續,再繼續
Setting fires to keep you warm
點燃愛火繼續溫暖你
I can't keep you from harm
我不能讓你遠離傷害
But I'm set on fire to keep you warm
但我能點燃愛火繼續溫暖你
I can't go on and on
我不能再繼續,再繼續
Setting fires to keep you warm
點燃愛火繼續溫暖你

I can't, I can't go on and on
我不能,我不能再繼續,再繼續
Setting fires to keep you warm
點燃愛火繼續溫暖你

What would I do?
我該怎麼做?
What I wouldn't do to save you
我該不做些什麼以拯救你?
What would I do?
我該怎麼做?
What I wouldn't do to save you
我該不做些什麼以拯救你?

I can't keep you from harm
我不能讓你遠離傷害
But I'm set on fire to keep you warm
但我能點燃愛火繼續溫暖你
I can't go on and on
我不能再繼續,再繼續
Setting fires to keep you warm
點燃愛火繼續溫暖你
I can't keep you from harm
我不能讓你遠離傷害
But I'm set on fire to keep you warm
但我能點燃愛火繼續溫暖你
I can't go on and on
我不能再繼續,再繼續
Setting fires to keep you warm
點燃愛火繼續溫暖你

I can't, I can't, I can't go on and on
我不能,我不能,我不能再繼續,再繼續
Setting fires to keep you warm
點燃愛火繼續溫暖你
I can't, I can't, I can't go on and on
我不能,我不能,我不能再繼續,再繼續
Setting fires to keep you warm
點燃愛火繼續溫暖你


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyth1989 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()