Bang My Head 敲醒我

I was bound, was tired
用盡全力,我精疲力盡
Hadn't seen a light so long
已經多久沒見光明了
Thought I lost my fight
想著我輸掉的戰役
Couldn't find my way back home
我無法找到回家的路
And I found the light stepping out of me
然後我找到一道源自於我的光亮道路
I was bound, and tired
我傷痕累累也疲憊不堪
Waiting for daylight
等待著明日光明

Bang my head against the wall
把我的腦袋撞向牆
Though I feel light headed, now I know I will not fall
雖然我感受到了光明將近,我現在知道我不會跌倒了
I will rise above it all
我會重新站起
Found what I was searching for
找到我想要的東西
Though I feel light headed
雖然我感覺到光明將近
I should have failed, and nailed the floor
我也已經失敗過,在地板上掙扎過
Instead I rose above it all
背負著失敗重新站起

Oh, oh, oh
Bang my head against the wall
把我的腦袋撞向牆
Oh, oh, oh
Instead I rose above it all
並非是我扛起一切
(Bang my head against the wall)
把我的腦袋撞向牆

When you think of giving up
當你想著要放棄
Just know, you might think you're dying but you won't
只要知道,也許你會死去,但你並不會
And you feel the love stepping out of you
然後你會感受到愛向你靠近
But when you think of giving up, 
但每當你想著要放棄時
don't
不要

Bang your head against the wall
把你的腦袋撞向牆
You may feel light headed, but you 
你也許會感覺到有光亮靠近,但你
won't crawl, no, you won't fall
不會步履蹣跚,不,你不會墜落
You will rise above it all
你將會扛起一切
You'll find what you're searching for
你會找到你想找到的
And you may feel light headed
然後你會感受到光明接近
You think you're gonna hit the floor
你想著你快要跌向地面
Instead you rise above it all
並非扛起一切

Oh, oh, oh
Bang your head against the wall
把你的腦袋撞向牆
Oh, oh, oh
Instead you rise above it all
並非是你將一切扛起
(Bang my head against the wall)
將我的腦袋撞向牆


I have broken wings
我有著一對破損的翅膀
I keep trying, keep trying
我會持續嘗試,持續嘗試
No, I won't give up
不,我不會放棄
Oh I'm flying, oh I'm flying
Oh 我在飛翔,oh 我在飛翔

Bang my head against the wall
將我的腦袋撞向牆
Though I feel light headed, now I know I will not fall
雖然我感覺到光明來臨,現在的我知道我不會墜落
I will rise above it all
我會超越一切
Found what I was searching for
找到我正尋找的事物
Though I feel light headed, I should have failed, and nailed the floor
雖然我感受到了光明將近,我也可能會失敗,
Instead I rose above it all
並非扛起一切

Oh, oh, oh
Bang my head against the wall
把我的腦袋撞向牆
Oh, oh, oh
Bang my head against the wall
把我的腦袋撞向牆
Bang my head against the wall
把我的腦袋撞向牆
Instead I rose above it all
而不是由我扛起一切


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyth1989 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()