We Don't Talk Anymore 盡在不言

We don't talk anymore! *3
我們沉默不語 *3
Like we used to do...
一如既往

We don't love anymore
我們不再相愛
What was all of it for?
難道已走到盡頭?
Ohh, we don't talk anymore
Ohh, 我們沉默不語

(Like we used to do...)
(一如既往)

I just heard you found the one you've been looking
我聽說你已找到你想要的人
You've been looking for
你想要的人
I wish I would have known that wasn't me
我多麼希望我知道那不會是我
'Cause even after all this time I still wonder
因為經歷了這一切,我猶豫著
Why I can't move on
為什麼我無法攜著你手前進
Just the way you did so easily
為什麼你能這麼輕鬆就做到了?

Don't wanna know
不想要知道
What kind of dress you're wearing tonight
妳今晚穿著甚麼
If he's holding onto you so tight
如果他緊握著妳的手
The way I did before
如過往我握著妳的手那樣
I overdosed
我的腦袋如嗑藥般瘋狂
Should've known your love was a game
真不該得知妳的愛只是場遊戲
Now I can't get you out of my brain
我無法停止想著妳

(Ohh, it's such a shame...)
(Ohh,多麼窩囊阿...)

We don't talk anymore! *3
我們沉默不語 *3
Like we used to do
一如既往
We don't love anymore
我們不再相愛
What was all of it for?
難道已走到盡頭?
Ohh, we don't talk anymore
ohh,我們沉默不語
Like we used to do
一如既往

I just hope you're lying next to somebody
我希望妳能夠躺在某人的身旁
Who knows how to love you like me
知道怎麼去愛妳如我的那個人
There must be a good reason that you're gone
一定有甚麼理由讓妳離開了我
Every now and then I think you
每當我想著妳的時候
Might want me to come show up at your door
我就想走到妳的門前
But I'm just too afraid that I'll be wrong
但我實在害怕我想錯了

Don't wanna know
不想要知道
If you're looking into her eyes
你是否正看著她那雙眼睛
If she's holding onto you so tight the way I did before
如果她緊握著你的手如過往我握著你的手那樣
I overdosed
我的腦袋如嗑藥般瘋狂
Should've known your love was a game
真不該得知你的愛只是場遊戲
Now I can't get you out of my brain
我無法停止想著你
Oh, it's such a shame
Ohh,多麼窩囊

That we don't talk anymore
我們沉默不語
(We don't we don't)
(我們再也不,再也不相愛了)
We don't talk anymore
我們沉默不語
(We don't we don't)
(我們再也不,再也不相愛了)
We don't talk anymore
我們沉默不語
Like we used to do
一如既往
We don't love anymore
我們沉默不語
(We don't we don't)
(我們再也不,再也不相愛了)
What was all of it for?
難道已走到盡頭?

(We don't we don't)
(我們再也不,再也不相愛了)
Oh, we don't talk anymore
我們沉默不語
Like we used to do
一如既往

Like we used to do
一如既往

Don't wanna know
不想要知道
What kind of dress you're wearing tonight
妳今晚穿著甚麼
If he's holding onto you so tight
如果他緊握著妳的手
The way I did before
如過往我握著妳的手那樣
I overdosed
我的腦袋如嗑藥般瘋狂
Should've known your love was a game
真不該得知妳的愛只是場遊戲
Now I can't get you out of my brain
我無法停止想著妳

That we don't talk anymore
我們沉默不語
(We don't we don't)
(我們再也不,再也不相愛了)
We don't talk anymore
我們沉默不語
(We don't we don't)
(我們再也不,再也不相愛了)
We don't talk anymore
我們沉默不語
Like we used to do
一如既往
We don't love anymore
我們不再相愛
(We don't we don't)
(我們再也不,再也不相愛了)
What was all of it for?
難道已走到盡頭?
(We don't we don't)
(我們再也不,再也不相愛了)
Oh, we don't talk anymore
我們沉默不語
Like we used to do
一如既往

(We don't talk anymore)
(我們沉默不語)
Don't wanna know
不想要知道
What kind of dress you're wearing tonight (Oh)
妳今晚穿著甚麼(Oh)
If he's holding onto you so tight (Oh)
如果他緊握著妳的手(Oh)
The way I did before
如過往我握著妳的手那樣
(We don't talk anymore)
(我們沉默不語)
I overdosed
我的腦袋如嗑藥般瘋狂
Should've known your love was a game (Oh)
真不該得知妳的愛只是場遊戲(Oh)
Now I can't get you out of my brain (Woah)
我無法停止想著妳(Woah)
Oh, it's such a shame
Oh,多麼窩囊

That we don't talk anymore...
我們沉默不語...


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyth1989 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()