Heatwave 熱浪

Try so hard to get away
用盡全力去放棄
Think about you every day
每一天只想著你
Try so hard to live without
用盡全力去生活在沒有你的世界裡
But no, no mas
但卻完全沒有辦法去放棄
Sun shine is shining far away
陽光遠遠地綻放光芒
Birds eyes just looking out
銳利的眼睛鳥瞰著
And they can see that you’re, you’re mine
接著他們可以看出你是我的

Cause when we’re together, your love is controlling my brain
因為當我們在一起時,你的愛控制著我的理智
Like plunging inside of that fire I cannot contain
像是將我無法控制的火苗植入我的大腦

Our love is like a heatwave
我們的愛就像熱浪
It’s burning through the evening rain
在午後的大雨中燃燒不盡
Sets sail out on an ocean wave
乘著海浪啟航
Cause our love is like a heatwave
因為我們的愛就像熱浪
Cause our love is like a heatwave
因為我們的愛就像熱浪

I never will walk away
我永遠不會走開
Unless you’re right by my side
除非現在你正在我身邊
Burn gas in the Chevrolet
在雪佛蘭跑車中燃燒著
She’s so hot
她是如此火辣
And our connection’s like Wi-Fi
我們的結合像Wi-Fi
Just love how you ricochet
我就愛你如何接收我射出的子彈
Won’t stop ’til you’re satisfied
我不會停止直到你滿意


Cause when we’re together, your love is controlling my brain
因為當我們在一起時,你的愛控制著我的理智
Like plunging inside of that fire I cannot contain
像是將我無法控制的火苗植入我的大腦

Our love is like a heatwave
我們的愛就像熱浪
It’s burning through the evening rain
在午後的大雨中燃燒不盡
Sets sail out on an ocean wave
乘著海浪啟程
Cause our love is like a heatwave
因為我們的愛就像熱浪
Cause our love is like a heatwave
因為我們的愛就像熱浪

Strong current won’t stop you
強烈的電流不會讓你停止
Just makes me want you more
也只會讓我想要你更多
Couldn’t leave if I want to
我意猶未盡地不能離去,如果我還想要
I wash up at your door
我在你門邊盥洗
I know at times, we break the rules
我知道這一刻,我們已打破約定
Temperatures rise when I’m with you
當我和你待在一起,體溫不斷上升

Our love is like a heatwave
我們的愛就像熱浪
It’s burning through the evening rain
在午後的大雨中燃燒不盡
Sets sail out on an ocean wave
乘著海浪啟航
Cause our love is like a heatwave
因為我們的愛就像熱浪
Cause our love is like a heatwave
因為我們的愛就像熱浪


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyth1989 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()