Waterfall 愛之瀑布

[Sia:]
I'm in your waterfall
我在你愛之瀑布中
I'm in your waterfall
我在你愛之瀑布中
I'm in your waterfall
我在你愛之瀑布中

[P!nk:]
Oh, I'm in the jungle now
噢,我身處熱帶叢林之中
You've been seeking, I've been hiding out
你一直尋找,我一直躲藏
Use your love, it scares me so deep down
你用力地愛我,它深深地嚇壞了我
You may find me, cause my heart beats loud, so loud
或許你會找到我,因為我的心臟響亮地跳著,太響亮地
It beats fast
心跳得很快

In the places where you touched me last
你最後撫摸我的那處
I can feel the burn my skin, it has
我還可以感受那處肌膚的灼熱
But the return of your beloved hands, hands
你卻收回你那親愛的雙手,雙手

[Sia:]
I've lost control
我已失去控制
I paddle, but you're too strong
我想逆水划離,但對你的愛太過強烈
But I gotta trust your flow
我還是想相信你的愛流
Cause boy, I'm in your waterfall
因為男孩,我在你愛之瀑布中
Oh, I've lost control
噢,我已失去理智
And babe, it's a relief to know
而且寶貝,這是個解脫
I got you keeping me afloat
我要你帶著我漂流
When I'm in your waterfall
當我還在你愛之瀑布中

[Sia:(P!nk):]
I'm in your waterfall*8
我在你愛之瀑布中*8

Baby, you're my oxygen
寶貝,你是我的氧氣
When I cannot find my way on Earth
當我無法在地球上找到生存之道
You know I can be when I hold on
你知道我可以當我還在堅持
Even when the rapid's strong
即使當時暗潮洶湧

[P!nk:]
I've lost control
我已失去控制
I paddle, but you're too strong
我想逆水划離,但對你的愛太過強烈
But I gotta trust your flow
我還是想相信你的愛流
Cause boy, I'm in your waterfall
因為男孩,我在你愛之瀑布中
Oh, I've lost control
噢,我已失去理智
And babe, it's a relief to know
而且寶貝,這是個解脫
I got you keeping me afloat
我要你帶著我漂流
When I'm in your waterfall
當我還在你愛之瀑布中

[Sia:(P!nk):]
I'm in your waterfall*8
我在你愛之瀑布中*8
Oh Oh Oh, Oh Oh*3 waterfall
噢噢噢,噢噢*3 愛之瀑布
Oh Oh Oh, Oh Oh*3 waterfall
噢噢噢,噢噢*3 愛之瀑布


[Sia (P!nk):]
I've lost control
我已失去控制
I paddle, but you're too strong
我想逆水划離,但對你的愛太過強烈
But I gotta trust your flow
我還是想相信你的愛流
Cause boy, I'm in your waterfall (Yeah, yeah)
因為男孩,我在你愛之瀑布中(yeah,yeah)
Oh, I've lost control
噢,我已失去理智
And babe, it's a relief to know
而且寶貝,這是個解脫
I got you keeping me afloat
我要你帶著我漂流
When I'm in your waterfall
當我還在你愛之瀑布中

I'm in your waterfall*3
我在你愛之瀑布中*3
I'm in your waterfall (Yeah, yeah)
我在你愛之瀑布中(yeah,yeah)
I'm in your waterfall (I'm in your waterfall)*2
我在你愛之瀑布中(我在你愛之瀑布中)*2
I'm in your waterfall*6
我在你愛之瀑布中*6


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyth1989 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()