Invisible看不見

[Verse 1]
I've got an aching head
我的頭好痛
Echoes and buzzing noises
回音與嘈嘈雜音
I know the words we said
我還記得我們之前說的
But wish I could've turned our voices down
但我希望我能放低音量
This is not black and white
沒有黑與白
Only organized confusion
只有整理好的疑問
I'm just trying to get it right
我只想將一切導回正軌
And in spite of all I should've done
盡我一切努力

[Pre-Chorus]
I was not mad at you
我沒對你生氣
I was not trying to tear you down
我沒試著把你撕裂
The words that I could've used
那些我沒用過的話
I was too scared to say out loud
我太懼於大聲說出
If I cannot break your fall
如果我無法阻止你墜落
I'll pick you up right off the ground
如果我馬上帶你離開陸地
If you felt invisible, I won't let you feel that now
如果你覺得什麼也看不見,我不會讓你現在就這樣覺得

[Chorus]
Invisible (x4)
看不見 (x4)

[Verse 2]
You didn't get your way
如果你找不到出路
And it's an empty feeling
這空虛的感覺
You've got a lot to say
你有很多話想說
And you just want to know you're being heard
你想讓自己被聽見
But this is not black and white
這不是黑與白
There are no clear solutions
這沒有清楚的解答
I'm just trying to get it right
我只試著將一切導回正軌
And in spite of all I should've done
盡我一切努力

[Pre-Chorus]
I was not mad at you
我沒對你生氣
I was not trying to tear you down
我們沒試著把你撕裂
The words that I could've used
那些我沒用過的話語
I was too scared to say out loud
我太懼於大聲說出
If I cannot break your fall
如果我無法阻止你墜落
I'll pick you up right off the ground
如果我馬上帶你離開陸地
If you felt invisible, I won't let you feel that now
如果你覺得什麼也看不見,我不會讓你現在就這樣覺得

[Chorus]
Invisible(x4)
看不見 (x4)

[Bridge]
This is not black and white
這不是黑與白
There are no clear solutions
這沒有清楚的解答
I'm just trying to get it right
我只試著將一切導回正軌
And in spite of all I should've done
盡我一切努力

[Pre-Chorus]
I was not mad at you
我沒對你生氣
I was not trying to tear you down
我沒試著把你撕裂
The words that I could've used
那些我沒用過的話語
I was too scared to say out loud
我太懼於大聲說出
If I cannot break your fall
如果我無法阻止你墜落
I'll pick you up right off the ground
如果我馬上帶你離開陸地
If you felt invisible, I won't let you feel that now
如果你覺得什麼也看不見,我不會讓你現在就這樣覺得

[Chorus (x2)]
Invisible (x4)
看不見 (x4)


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyth1989 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()