On My Mind

[Verse 1]
I'm only human, I see you moving
我是唯一的那人,看見妳在我眼前游移
Don't know your name
我還不知道妳的名字
You got desires, they'll take you higher
妳是眾人慾望的源頭,他們只會捧著妳
You got no shame
妳完美無瑕

[Pre-Chorus]
It's been a long time, I'm coming
已經過了很久,我來到妳身邊
Long time, I'm coming don't you know
很久了,我在妳身邊而妳卻一無所知
Been a long time, I'm coming
已經過了很久,我來到妳身邊
Long time, I'm coming can't say no
很久了,我在妳身邊而無法對妳說不
I'll take a broken heart just for you
我的心碎只為了妳
I'll tear my soul apart to something new
我撕裂我的靈魂只為取悅妳

[Chorus]
You are on my mind
妳浮現在我腦中
The rain, the fire
如雨,如火
You're the only crack
妳是我這輩子唯一的缺憾
I want, out of sight
我想要,妳就在我眼前

[Post-Chorus]
Then I'll do it all again, do it all again
之後我會一次又一次,一次又一次地等著妳
Just one night with you
只為陪著妳一夜
You are on my mind
妳浮現在我腦中
The rain, the fire
如雨,如火

[Verse 2]
I knew should owe you
我知道我上輩子欠妳
Oh, girl I told you
噢,女孩,我告訴妳
That this ain't easy
這一切都不容易
You 'bout to lose it all
妳即將失去一切
And all your dream and love
失去妳的夢想和愛情
But you can't please me
但妳卻不能取悅我

[Pre-Chorus]
It's been a long time, I'm coming
已經過了很久,我來到妳身邊
Long time, I'm coming don't you know
很久了,我在妳身邊而妳卻一無所知
Been a long time, I'm coming
已經過了很久,我來到妳身邊
Long time, I'm coming can't say no
很久了,我在妳身邊而無法對妳說不
I'll take a broken heart just for you
我的心碎只為了妳
I'll tear my soul apart to something new
我撕裂我的靈魂只為取悅妳

[Chorus]
You are on my mind
妳浮現在我腦中
The rain, the fire
如雨,如火
You're the only crack
妳是我這輩子唯一的缺憾
I want, out of sight
我想要,妳就在我眼前
You are on my mind
妳浮現在我腦中
The rain, the fire
如雨,如火
You're the only crack
妳是我這輩子唯一的缺憾
I want, out of sight
我想要,妳就在我眼前

[Outro]
Then I'll do it all again, do it all again
之後我會一次又一次,一次又一次地等著妳
Just one night with you
只為陪著妳一夜
You are on my mind
妳浮現在我腦中
The rain, the fire
如雨,如火


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyth1989 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()