James Bay - Wild Love

[Verse 1]
Don't know what to say to you now
不知道該如何開口
Standing right in front of you
呆站在妳面前
Don't know how to fade in and out
不知道該擺出甚麼表情
Don't know how to play it cool
不知道該如何冷靜
Losing a little guard, let it down
失去一點防備,讓牆倒下
We don't have to think it through
我們不需要馬上想通
We've got to let go
直接解放自己

[Chorus]
I wanna give you wild love
我要給妳狂野的愛
The kind that never slows down
永遠煞不了車的那種
I wanna take you high up
我要帶給妳歡樂
Let our hearts be the only sound
讓我們的心意合一
I wanna go where the lights burn low and you're only mine
我要帶妳到昏暗燈下,妳只屬於我
I wanna give you wild love
我要給妳狂野的愛

[Verse 2]
Tried to call you, to feel you close
試著呼喚妳的名字,感覺妳在我身旁
From a runway in Tokyo
在東京的公路上
Let's leave the atmosphere, disappear
一起脫離大氣層,消失無蹤
There's always something left to loose
即使一切鬆散沒有交集

[Chorus]
But I wanna give you wild love
但仍我要給妳狂野的愛
The kind that never slows down
永遠煞不了車的那種
I wanna take you high up
我要帶給妳歡樂
Let our hearts be the only sound
讓我們的心意合一
I wanna go where the lights burn low and you're only mine
我要帶妳到昏暗燈下,妳只屬於我
I wanna give you wild love
我要給妳狂野的愛
I wanna give you wild love
我要給妳狂野的愛

[Bridge]
(I wanna give you wild love)
(我要給妳狂野的愛)
(I wanna give you wild love)
(我要給妳狂野的愛)
Let's be reckless, unaffected
一起放縱、毫無顧忌
Running out until we're breathless
逃跑直到我們無法呼吸
Let's be hopeful, don't get broken
一起懷抱希望,絕不倒下
And stay caught up in the moment
一起回味每個當下

[Chorus]
But I wanna give you wild love
但我仍我要給妳狂野的愛
The kind that never slows down
永遠煞不了車的那種
I wanna take you high up
我要帶給妳歡樂
Let our hearts be the only sound
讓我們的心意合一
I wanna go where the lights burn low and you're only mine
我要帶妳到昏暗燈下,妳只屬於我
I wanna give you wild love
我要給妳狂野的愛
I wanna give you wild love
我要給妳狂野的愛


[Outro]
Give you wild love
給妳狂野的愛
Wild love
狂野吾愛
Wild love
狂野吾愛
Wild love
狂野吾愛


arrow
arrow
    全站熱搜

    lilyth1989 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()